feew

Alla inlägg den 30 september 2012

Av fannyfrida flaxlund - 30 september 2012 22:01

Har gjort en ny blogg igen! Och den enda anledningen till det är att jag föredrar att ha en egen blogg, känns mer personligt och man behöver inte dela det med ngn annan. Tex: gör en ny header, måste snacka om hur den ska se ut och komma överens tsm, man tänker sig bloggen på olika sätt osv. Inte för att det har vart några sånna problem nu men det känns helt enkelt bättre att ha en själv eftersom att man blir mer fri till att göra precis som man själv vill :) Också för att de bara är jag som gör inlägg i bloggen och det är inte riktigt det som är meningen när både jag och fanny har en blogg. Men ja, det känns helt enkelt bäst såhär! Tänker däremot inte att ta bort denhär bloggen för det! Allt kan ju förändras :) Men om ni vill fortsätta följa mig så tycker jag att ni ska besöka min nya blogg www.nattstad.se/fridaaxlund :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards