feew

Alla inlägg under augusti 2012

Av fannyfrida flaxlund - 31 augusti 2012 23:00

 

Dagen har vart bra :) Skolan va rätt chill idag, jag har vart på liseberg med några kompisar oo nu ee jag regält trött så ska bara lägga mig oo däcka på sängen nu :) Om det går hade jag tänkt att ladda över lite bilder från mammas mobil imon, om när vi var på liseberg idag :) Vi får se om de funkar! ni får en skiiitsöt bild på Justin Bieber nu, bara för att jag blir så glad då:DD!<3


puss o kram

 

Av fannyfrida flaxlund - 30 augusti 2012 20:50

   

Köpte Someday igår, för er som inte vet så är det parfymen av JB :)<3 Såååå glaaa :D<3 Har tänkt köpa den lääänge oo nu var de till o med rea på den på kicks så jag köpte den :) de gick på 271:-

Superglaaa<3:DD

Sitter här oo checkar in massa youtube klipp på honom nu, dööör...<3 Nu ska jag ner och äta, jag får skriva hur mycket jag älskar honom en annan dag istället :)<3 Ni får lite bilder på parfymen, känner mig generös :)

Av fannyfrida flaxlund - 30 augusti 2012 12:54

 

Kom nyss hem med hunden, satte ut honom så han får roa sig lite ute själv me lite hundben elr ngt :) Ska se om vi har ngn sallad elr ngt, blev typ sugen på pastasallad... :) Ni får en bild, inläggen blir så tråkiga utan bilder, hehe :)

 


:)

Av fannyfrida flaxlund - 30 augusti 2012 12:07

 

Nu ska jag dra ut lite med hunden, han väntar... :)


Btw, han ligger ner normalt osv... elr? :)

Av fannyfrida flaxlund - 30 augusti 2012 11:13

 

Målade bilden i förrgår tror jag?... :) Kanske kommer att bli motivet på min moppehjälm när jag tagit körkort oo allt dedär, rätt långt kvar men läääängtar!:DD<3 

 

Av fannyfrida flaxlund - 30 augusti 2012 10:56

 

Dagens outfit... :)


Nån tröjja från syrrans garderob :D

Väst från.... ingen aning! Fick den av fanny! hehe<3

Shorts från H&M :)

Av fannyfrida flaxlund - 30 augusti 2012 09:25

 

Tillbaka efter en lååååång bloggpaus, har faktiskt kännts riktigt bra! :) Skolan började för ca två veckor sedan. De känns bra, lite tråkigt dock eftersom att jag har träffat så många nya kompisar som inte går på min skola. Men jag får ta vara på tiden me dom när jag väl träffar dom!:) Sommarlovet har vart riktigt skönt, de slutade med fiiint väder vilket jag är glad över! Som sagt, jag har lärt känna måånga nya människor och verkligen jätte glad över att ha fått lära känna dom! Dom är sjukt goa oo snälla!:)<3 Sommarlovets topp var ju såklart när vi åkte utomlands! Vi hade de så gött, varmt oo skönt! Med både pool oo strand vid hotellområdet :) Vi hälsade ju på några kompisar i Shweiz med, och så har jag faktiskt vart på skara sommarland med massa kompisar!, hehe<3 Sommarlovet har iaf varit väldigt lyckat när jag tänker tillbaka på de! Riktigt nöjd!<3

Btw, idag är jag hemma från skolan pga att jag har ont i halsen, lite ont i huvvet, snuvig. Förkyld helt enkelt :) Imorgon ska vi ha skolfoto så då får jag väll se till att komma till skolan ändå :) Har sjukt mke att skriva, hur ska ni orka läsa allt?... haha<3


Loveu

 

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards