feew

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Bieber in my ♥

Av fannyfrida flaxlund - 30 augusti 2012 20:50

   

Köpte Someday igår, för er som inte vet så är det parfymen av JB :)<3 Såååå glaaa :D<3 Har tänkt köpa den lääänge oo nu var de till o med rea på den på kicks så jag köpte den :) de gick på 271:-

Superglaaa<3:DD

Sitter här oo checkar in massa youtube klipp på honom nu, dööör...<3 Nu ska jag ner och äta, jag får skriva hur mycket jag älskar honom en annan dag istället :)<3 Ni får lite bilder på parfymen, känner mig generös :)

 
 
Ingen bild

från

4 september 2012 06:50

den doftar såååå gott! Har testat den på kicks en massvis med gånger, kanske borde ge de en chans och köpa den, vad tycker du?:)

fannyfrida flaxlund

4 september 2012 06:53

jag tycker du ska köpa den!:D

 
Amanda Bieber

Amanda Bieber

5 september 2012 16:17

Hej det är jag igen :P hur gamla e ni? <33 haha jag titar typ bra på bieberinläggen <333 3jag e oxå ett stort fan :)

http://justinswagbieber.bloggplatsen.se

fannyfrida flaxlund

5 september 2012 20:04

vi är kusiner och är båda 14 år gammla!:D Vaa kuul att du gillar han, han ee bäääästt

 
Amanda Bieber

Amanda Bieber

5 september 2012 21:18

Jaha skitbra blogg iaf :) Ahh han e verkligen bäst!! Kolla gärna in min blogg oxå :) <3

http://justinswagbieber.bloggplatsen.se

fannyfrida flaxlund

5 september 2012 22:03

tack :)! de ee han verkligen! Har checkat din blogg, jäääääättee braaa!!:DD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fannyfrida flaxlund - 30 september 2012 22:01

Har gjort en ny blogg igen! Och den enda anledningen till det är att jag föredrar att ha en egen blogg, känns mer personligt och man behöver inte dela det med ngn annan. Tex: gör en ny header, måste snacka om hur den ska se ut och komma överens tsm, ...

Av fannyfrida flaxlund - 29 september 2012 16:14


Här är den som jag sa, håller på att måla den oo den ee inte klart på låånga vägar, hur ska jag orka måla alla dessa blad...? Kan lägga ut den igen när den ee klar   ...

Av fannyfrida flaxlund - 29 september 2012 15:29

  Idag får bli en mysig dag hemma med familjen :) Jag oo pappa ska laga ngn god middag senare, så ska vi kolla på en film ikväll också! Kommer bli gosigt :) Känns skönt att det är helg! Nu ska jag fortsätta med en bild som jag håller på med, som k...

Av fannyfrida flaxlund - 12 september 2012 20:24

  Gaaaahhh, va lääängee sen de va!!:O Saknar stallet<3   Jag oo Bella har en framtid... Vi kom på de idag !:D Vi satt på Kungsmässan och, ah, bara satt där i några fotöljer då de kommer fram en tjej i kanske 20-års åldern till oss. Hon be...

Av fannyfrida flaxlund - 11 september 2012 21:39

Min syster är 11 år, fyller snart 12. Min syster heter Cornelia och är arg idag, för hon får inte ha fest... med sina kompisar... FF... Föräldrar Fritt.. Haha :) Tyckte de va rätt sött, jag skulle gå in på hennes rum och fråga om hon ville låna min p...

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards