feew

Alla inlägg under juli 2012

Av fannyfrida flaxlund - 22 juli 2012 12:14

Då åker man och campar på vitasandar på torsdag ...
här är lite bilder där vi ska tälta , ska bli skööjj , min kompis sara ska med , vi ska parta sönder , nää skoja ihhihi
men vi kommer ha sjukt kul   
och jag tror det blir ett ganska bra ställle, kommer nog kunna rekommendera detta stället , men gör det nu med , så åk dit !!!  visa bilder är inte med så säger att man kan padla kanot , trampbåtar , och cyklar och sånt man kan hyra , här har ni länken om det skulle vilja ha de http://www.vitasandarscamping.se/hem.php 

 
Hela campingen 
 
stranden

 Poolen <3

   
''lekplats''
  
minigolf

 

Av fannyfrida flaxlund - 22 juli 2012 10:24

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt inte haft någon tid alls! Igår va jag på gothiadiscot, de va kul men jag saknade Linda där!!<3

Jag har riktigt tråkigt nu som ni säkert redan märkt ( rubriken )

Och en sak jag stör mig riktigt mke på är typ vuxna, som kommenterar typ onödiga saker till barn/ungdomar som har blogg, de har inte hänt så mke i våran blogg, men asså dom kan typ påpeka saker. Tex: du är för ung för att ha blogg/ Du har för mke smink/ Du stavade blåbär fel... Osv...Det är självklart inte bara vuxna som gör de, men de ee iaf sjukt onödigt när dom väl gör de... jahapp, de va la de jag ville få fram!:) Herråå

 

:DD

Av fannyfrida flaxlund - 19 juli 2012 09:53

 

Gårdagen slutade med 67 läsare! Jag är nöjd! Och fina kommentarer har vi fått också!:) Ni är så bra!<3

Idag ska familjen och kusinerna in för att kolla på Gothia, det ska bli kul men jag hade uppskattat finare väder! Det regnar hemma hos mig ;( Men det kommer säkert bli kul ändå, efter matchen åker vi hem till mina kusiner och käkar middag! Så nu måste jag göra mig iordning! Puss o kram<3

 

Av fannyfrida flaxlund - 18 juli 2012 22:17

 

Ni är BÄST!!:DD Jag satt och läste igenom kommentarerna och guud va snälla alla är, man blir riktigt peppad och glad :D Detta är ju rena källan om man är lite deppig...!! Dessutom har vi nått upp till 60 läsare idag än så länge :) Vi har ju bara haft bloggen i några dagar! Vad glad jag blir<3 Denna natten sover jag gott med ett leende på läpparna på grund av er, känn er bra! Känn er sjukt bra, för de ee ni<3 Loveuu

 

Av fannyfrida flaxlund - 18 juli 2012 19:59

Idag gjorde mamma och Cornelia cupcakes! Jag hjälpte till med dekorationen, haha, önskar jag kunnde tagit en bild där på cupcakesen och själva bilden var fin... Men det va typ första gången vi gjorde cupcakes så vi är riktigt nöjda ändå! Och goda blev dom!!:D<3

Här kommer bilden på våra cupcakes ;)<3 hehe...

 

Av fannyfrida flaxlund - 18 juli 2012 19:32

Vi har köpt oss lite grejjs här, detta grejjs kallas för Water Bead :) Det är alltså som små kulor, som man lägger i vatten i ca 5h, då blir de större. Sedan häller man i dem i en kruka och kan då sätta i blommor däri :) Dessa kulorna har alltså allt en växt behöver typ, elr de har samma funktion som jord, näring och vatten då :) Elr man vattnar ibland så suger dessa kulorna åt sig det och blir stora igen, så får växterna vatten också :) Hehe, förstår ni? På samma gång så är det riktigt snyggt tkr jag :) Det blir en fin dekoration och kulorna finns i många färger, jag köpte dem för bara 20 kr :) 1 påse alltså!:) Här får ni lite bilder...

 

Såhär ser de ut när man köper dem :) De finns i flera färger som ni ser!

 

Sedan lägger man dem i vatten i ca 5h, så att dom sväller upp :)

 

Slutresultatet blir såhär, då kan man sedan sätta i en blomma där i eller bara ha dem som fin dekoration! Supersmart och snyggt! Kulorna är inte giftiga på ngt sätt! Ska däremot inte vara inom räckhåll för barn, man kan ju sätta dom i halsen :S



Av fannyfrida flaxlund - 17 juli 2012 20:49

Vi är bara 8 läsare från att höja statistiken nu, sedan gårdagen då :) Bara 8 läsare till så är jag jordens gladaste tjej! hehe, nämen, vet ni ngt sätt man kan höja statistiken på? Självklart att vara med i rampljuset, de är en bra grejj :) Har ni testat att besöka sidan bloggtrafik.nu ? En superbra sida för att höja statistiken, dock inte för att få så mke kommentarer elr följare :) Man kan ju alltid fråga folk om dom vill följa bloggen :) Ehm, va kan man mer göra då?? Facebook brukar funka bra... Skype, msn daywievs, om man använder de... hmm, vet ni något mer? Kommentera nedan om ni har några förslag så skulle jag bli jätte glad :) Puss o kram<3

 

Av fannyfrida flaxlund - 17 juli 2012 15:08

kolla gärna in min youtbe kanal , lägger upp musikvideor och sånt , ni får gärna subscribe:a
kanske inte är jätte bra på att göra videor men gillar det men ni kan ju ändå kolla på den om ni orkar , det är mest att jag ger förslag på många filmer jag gillar   

http://www.youtube.com/user/fannykorv?feature=mhee

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards