feew

Alla inlägg den 11 september 2012

Av fannyfrida flaxlund - 11 september 2012 21:39

Min syster är 11 år, fyller snart 12. Min syster heter Cornelia och är arg idag, för hon får inte ha fest... med sina kompisar... FF... Föräldrar Fritt.. Haha :) Tyckte de va rätt sött, jag skulle gå in på hennes rum och fråga om hon ville låna min plattång som hon frågade om för typ en timme sedan men jag blev utskickad direkt :) Jag tror att det är bäst att lämna henne ensamn ett tag... Jag älskar min syster hur arg hon än kan vara  






 

I.L.Y.   


Förut färgade jag och Linda håret på Victor (bror) Han fick hårfärgen som jag egentligen skulle haft fast jag har bestämmt mig för att bara göra ljusbruna slingor och mamma hade köpt mörkbrun hårfärg så han fick den istället :) Det blev bra! Jag och Linda hängde med Victor oo köpte doftljus. Han ville nämligen ha doftljus men inte köpa dem så vi gjorde det åt honom :) hihi. Så nu luktar hans rum jordgubbar och melon ;) Göööttt!!<3 Däremot funkar inte våran box till tv:n så jag vet inte vad jag ska göra, de känns som att ngt fattas när inte tv:n är på på kvällen, även fast jag inte alltid kollar på tv på kvällarna så känns det som att den måste vara på :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards