feew

Alla inlägg den 6 september 2012

Av fannyfrida flaxlund - 6 september 2012 21:36

 

Zera :)<33


Tänkte börja med att säga att jag är nöjd med läsarantalet igår :D Oo några fina kommentarer hittade jag också! Blir så glad<3 

Har nyss kommit hem från de första mötet med komfirmationen :) Känns bra och ser mycket fram emot det! Jag kan säga en sak och det är att jag och Linda blev smått förvånade, mer än så säger jag inte om det x) Ibland kunnde vi nästan inte hålla oss för skratt på grund av vissa grejjer, ni vet hur det är när man är i kyrkan :) hihi. Vi har två läääger att se fram emot också, känns jätte kul :D 

Nu känner jag bara för att lägga mig i sängen och kolla på någon film, bara få det att kännas som om det är helg iaf :)<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards