feew

Alla inlägg den 12 september 2012

Av fannyfrida flaxlund - 12 september 2012 20:24

 

Gaaaahhh, va lääängee sen de va!!:O Saknar stallet<3


Jag oo Bella har en framtid... Vi kom på de idag !:D

Vi satt på Kungsmässan och, ah, bara satt där i några fotöljer då de kommer fram en tjej i kanske 20-års åldern till oss. Hon berättar att hon nyss startat ett företag där hon tar kort och undrar om vi vill vara med på några bilder, heh... ja?!<3 Så vi fick hennes nummer och skulle ringa henne om vi ville :) Hon gjorde våran dag <3 Tack du:D!

Sedan träffade jag faktsikt Filippa!!<3 Har saknat henne såååå mke! Så vi fick höra lite skvaller och fick många Filippakramar :) Danke<3 Vi träffade också lillpojken-Eddie oo några andra :)

Skolan gick fort, det har vart en braaa dag helt enkelt!!<3'

Nu ska jag äta kvällsmat, ni får ha de så bra mina små uttrar :)<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards