feew

Alla inlägg den 3 september 2012

Av fannyfrida flaxlund - 3 september 2012 22:23

Nu ska jag soma till lite Justin Bieber :)<3333333 Försökte verkligen ta en ny bild på mig själv till detta inlägget men jag kom på att det är näst intill omöjligt när jag är såhär trött, så ni får en bild på......... Juuuuuustiiiin! Vem hade ni annars förväntat er?! huh?<3

 

 


Av fannyfrida flaxlund - 3 september 2012 19:38

 

Hahahaha, bjuder på denna fulingen, serriöst hur tänkte jag där?! Kan bara skratta åt de..... heh :D


Sry för den dåliga uppdateringen i helgen...:D Men det känns skönt och jag känner mig inte tvingad till att blogga som jag kunnde göra innan :) helgen har jag spenderat med kompisar oo släkten! I Fredags var jag på Liseberg med familjen och några kompisar som min familj känner. Dom är gosigast<3 Ehm... Påå Lördagen... Var de lite planer på att vi skulle träffa min kusin oo hennes familj :) Det blev tyvärr inte så utan vi träffade dom igår istället! På lördagkvällen åkte vi i alla fall till kusinerna på pappas sida och träffade dom, jag sov över hos dom tills på söndan, fun fun<3 Sedan då igår ( söndag ) så kom kusinen oo hennes familj, hennes barn blir alltså mina kusinbarn, Thindra och Liah :)<3 Sedan åkte jag oo träffade några kompisar<3 Helgen har vart goooo asså :D


Nu har jag nyss vart ute och sprungit lite också, blev dock en vääääääldigt kort kort kort runda... Har ont i halsen oo ee förkyld så borde egentligen inte springa överhuvud taget. Hade lovat mig själv att jag skulle ut och springa idag eftersom att jag inte har kunnat göra det på så länge, har ju vart lite sådäär smått sjuk rätt länge nu. Asså jag går typ till skolan oo så, så att det är ju inte så farligt :) Så nu ska jag iaf ta en dusch sedan får jag se om jag orkar göra läxorna som är tills på Onsdag, vill få några läxor överstökade så att jag inte sparar allt tills slutet av veckan :) Ni får haa de ballt, see yaa<3

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards