feew

Alla inlägg den 4 september 2012

Av fannyfrida flaxlund - 4 september 2012 20:31

 

Tänkte svara på lite frågor nu bara för att jag har liiite tråkigt :) Btw, har ni märkt att jag typ alltid har ett hjärta i mina rubriker, det bara måste vara där typ :)<3

här kommer frågorna:


Vad är ditt fullständiga namn?- Frida Veronica Axlund :D 

När fyller du år?- 5 Januari

Har du några percingar?- Räknas hål i öronen? Jag har tre :)

Vill du ha några percingar?- Förutom hål i öronen, navelpercing, stavas de ens så?..<3

Vilken årstid tycker du bäst om?- Sommar ( om det är mycke sol ) annars är det skiitsamma, vintern är också mysig :)<3

Morgonmänniska/Kvällsmänniska- Morgon

 

Vad har du gjort idag?- Skolan, oo vart med Bella, Linda oo Joel :)

Har du varit glad idag?- Jaaa!

Har du varit ledsen idag?- ja, jag började nästan gråta när jag insåg att jag faktiskt aldrig kommer att få träffa Justin Bieber... ;( Fast jag var inte ledsen så länge för jag kom på att det inte va värt.. :)

Vad ska du göra nu?- Fortsätta på läxorna :)

Vad ska du göra imorgon?- Skolan, och... hm.. kanske vara med ngn?<3

 

 

Är du singel?- Aa :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?- aa, eller kanske vid andra, hihi :)<3

Är du kär just nu?- Maybe :)

Har du vart tillsammans med flera samtidigt?- Jaa, jag hade rätt många på samma gång när jag var liten :)

Vem är din drömkille?- Justin Bieber såklart<333

 

Vad är klockan just nu?- 20.48

Vem sms:ade dug senast?- Jasmine <3

Vem ringde dig senast?- Någon random som ringde fel... hehe x)

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej! I våran fotoblogg kommer du att få ta del av våra liv i text och bilder! Enjoy

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om bloggen??
 Den är jätte bra! Följer den!
 Den är bra, läser den ibland :)
 Den är helt okej, har väll läst den någon gång :I
 Jag tycker faktiskt att den är ganska dålig...:(

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards